We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 856 XL.
Overige machines in deze serie:
Er is een <strong>tiental</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 856 XL, gezamenlijk zo'n 41.275 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Hallo tf ers,
Ik heb in mijn 856 nieuwe remmen gezet, nieuwe o ringen en de remzuigers gereviseerd.
Na het monteren draaide de as nog vrij tot ik de remmen ontlucht had. Toen kon ik de as alleen nog draaien met een stuk ijzer op de as.
Heb er wat mee gereden en de as word zo heet dat de hand er niet op kan leggen.
Als ik de druk eraf haal door de ontluchtng los te draaien blijft die vast staan.
Wat mij met monteren opviel is dat de stelbouten ene 4 ringen had en de ander 5,
Voor de rest alles zover ik weet volgens het boekje gegaan.
Ik vind zelf ook dat de remmen nog vrij diep zitten
Iemand een idee?
Hallo,
Bij mijn 856 doet de hef niet wat die moet doen, als ik de trekkracht draaiknop in bepaalde posities zet gaat de hef niet meer omhoog of omlaag, als ik dan aan de draaiknop draai gaat die omhoog of omlaag.
Als ik een hydrauliek functie bedien doet de hef niks meer.
Ik heb ooit de keerringen van de onderste as vervangen, ik twijfel nu of die pin aan de verkeerde kant van de as zit wat dit wellicht veroorzaakt? Iemand een idee hoe ik dit kan controleren zonder alle olie af te laten?..
De draaiknop op het spatbord doet het ook niet, deze deed het ook niet voor de reparatie
Hoi allemaal,
De wabco compressor op mijn 856 maakt een heel akelig geluid boven de 2000 toeren.
Nu schrik ik nogal van een nieuwe en vraag mij af in hoeverre deze nog te repareren zijn?
Ik heb zelf geen ervaring met compressors dus durf m niet zomaar uit elkaar te halen.
Heeft er iemand ervaring of 650/65 R38 banden qua diameter onder een 856Xl passen? Banden hebben 95% profiel.
Alternatieve olie moet wel minimaal de case ih B6 specificatie hebben.
Hoi allemaal,
Even een snells vraag,
Bij mij lekt de keerring op de ingaande as op de 4wd pot.
Ik heb alles al zover gedemonteerd en vrij liggen maar hoe krijg ik die ingaande as eruit?
Als ik de tekening bekijk moet die eruit kunnen zonder het huis uit elkaar te halen?
De as waar de hefarmen aan zit die aan de onderkant door de achterbrug heen loopt heeft 2 lekke keerringen, nu ben ik wel bij de keerring maar krijg deze er met geen mogelijkheid uit, of ik moet m eruit frezen maar dat zie ik niet zitten.
In mijn beleving moet het huis waar de keerring in zit er uit kunnen? Kan iemand mij hiermee helpen? Dit gedeelte mis ik in alle boeken
Ik zoek een ondertrekhaak met kieperknobbel en een zwaailat, heeft iemand nog wat liggen?
Ik ga binnenkort naar een 856 XL kijken (eigenlijk al een tijdje op zoek naar een 845 maar die zijn altijd snel weg). Roest etc weet ik al te vinden, maar zijn er typische dingen waar ik moet op letten? Onderdelen die moeilijk te verkrijgen zijn? (Turbo?)
Iemand ervaring hier mee.
Moet de bus uit de versnelling bak gehaald worden om hier aan te kunnen?
Of is er een gemakkelijk truckje dat je het zo hebt gedaan.
Alvast bedankt.
Hallo, Ik heb de mogelijkheid om een zuidberg fronthef + pto te kopen. Deze zit nu nog op een 1056 en wil ik op mijn 856 maken.
Natuurlijk moeten de steunen naar het koppelingshuis ingekort worden maar past de rest 1 op 1? Zoals radiateur omwisselen( bij de 1056 is het hapje onderin er uit), ondergewicht( die ook aangepast is voor de pto) en accuhouder.
Is de poelie ook nog hetzelfde?
De 1056 is van "92 en mijn 856 van "88.
De toeren/uren teller van mijn international 856 xl is doet het niet meer. Ik heb de kabel die vanaf de motor naar de teller loopt er al af gehaald, die draait wel rond. Ik denk zelf dat de teller dus kapot is, kan ik nog wat anders checken om hier zeker van te zijn voordat ik een nieuwe teller koop?
Thuis zijn wij de motorkap en de spatborden van de 856 aan het opknappen maar we weten niet welke kleur de spatbordverbreders moeten. Ze zijn nu rood(overgespoten). We horen dat ze in het rood en zwart geleverd zijn maar waar dat verschil in zit is geen antwoord op. We schatten dat de trekker van ''92 is(bouwjaar niet 100% zeker).
Bij voorbaat dank.
Ik ben opzoek naar een werkplaatshandleiding voor een Case International 856xl. De krukas is gebroken en moet vervangen worden en ik wil graag weten hoe ik de motor op tijd moet zetten
Ha, Tf'ers
Een kleine vraag, heb hier een 856 XL waar de de remmen van ontlucht moeten worden. Nu zit hier een hydraulische aanhangwagenremventiel op, waar ook een ontluchtings- nippel zich bij bevindt.
Wat is de beste volgorde om te ontluchten, beginnen bij het aanhangwagen rem ventiel of bij de assen? Of maakt dit geen verschil?
Alvast bedankt
Linker achteras van mijn case international 856 xl lekt, wil dit gaan verhelpen door een nieuwe keerring te monteren en eventueel ook een nieuw lager monteren als dit nodig is.
Heb al transmissie olie geprobeerd dikker maar blijft lekken. Hoort hytran olie in, 40 km bak. Heeft iemand ook foto,s van hoe het er uit ziet aan de binnenkant van de trompet als hij er af is.
Het rechter voorwiel heeft speling (fwd) is dit bij te stellen of moeten er dan nieuwe lagers in heeft hier iemand ervaring mee??
Hallo allemaal heb een schema gevonden van de kabelbomen maar kan hieruit niet afleiden welke kleur voor welke functie is. Is er iemand die hier een overzicht van heeft van de kleuren draad met functie en welke zekering waarvoor is? Zou mooi zijn bij de dealer in Vorden hadden ze hier ook niks van zeiden ze.
Hallo kan iemand mij helpen aan een schema van de kabelbomen van een inter 856xl, en weet er iemand of er standaard iets voorbereid is voor een luchtgeveerde stoel
alvast bedankt voor het meedenken
Hallo heeft er iemand een tip hoe ik de hydrolic filters los kan krijgen deze zitten zo vast dat voor mijn gevoel hier iets anders moet gebeuren als een buisje op de sleutel zetten zodat er niet iets afbreekt.
groeten Dennis