Case International 856 XL - Keering vervangen hefarmen as
De as waar de hefarmen aan zit die aan de onderkant door de achterbrug heen loopt heeft 2 lekke keerringen, nu ben ik wel bij de keerring maar krijg deze er met geen mogelijkheid uit, of ik moet m eruit frezen maar dat zie ik niet zitten.In mijn beleving moet het huis waar de keerring in zit er uit kunnen? Kan iemand mij hiermee helpen? Dit gedeelte mis ik in alle boeken
Bijlages
(klik om te vergroten)
Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
grote kans deze. 3217570R1 kijk maar even op google dat weet je wat je eruit moet halen.
Kijk hier even:
mycnhistore.com/eu/en/…
Als u de muis boven de tekening zet en het wieltje draait vergroot de tekening voor betere herkenning van de cijfers.
Ze waarschuwen dat je de as niet tever terug moet duwen omdat er dan iets kan loshaken binnenin.
334647.forumromanum.com/member/forum/…
Van een case . 1056 . Hier zat geen veerring of iets dergelijks. Alleen maar een paar ringen . Ik zou gewoon een nieuwe keering erin wurmen en dan de as weer terug slaan . Zo heb ik t gedaan.
mycnhistore.com/eu/nl/…
Dat pennetje dat op onderdeel 15 zit voelt de buiging van de as en het systeem zal dan aan de hand van de instellingen van de diepteregeling de hef laten dalen of heffen.
Onderaan de pagina parts diagram kiezen.
Als je de as terughaalt kun je net iets in de bak kijken en zie je de voeler van de diepteregeling.
Wil nog de keerringen van de vooras vervangen omdat deze lekken, probeer voor mezelf een idee te krijgen hoeveel werk dit is, ik neem aan dat ik dan de assen eruit moet halen en deze binnenin geborgd zitten?