We hebben helaas nog geen technische specificaties van de 633.
Overige machines in deze serie:
Er zijn <strong>tientallen</strong> leden die ervaring blijken te hebben met de 633, gezamenlijk zo'n 327.235 draaiuren. Elk lid kan zijn ervaring met deze prachtige machine toevoegen. Word ook lid »
Ik heb een vraag: wat houdt een synchron- versnellingsbak in bij inter? Alvast bedankt
Hallo allen,
Ik kwam tot mijn schrik na het wassen van mijn 633 er achter dat in eens de 3 lampjes in het combi instrument van de richting aanwijzers branden, terwijl ik ze niet gebruikte ek er gee 2 aanhangers achter had. Nu kwam ik na enig zoekwerk er achter dat de linker voorlamp va binnen redelijk nat was. Na enige tijd droge en nog eens kijken was het lampje van de 3e aanhanger uit rn bleven alleen de 1e van de trekker en nummer 2 van de 1e aaganger in het instrument branden.
Wie weet nog raad hoe ik dit kan oplossen eneat het probleem zou kunnen zijn zie reactie voor een foto van het combi instrument en de lamp.
Ik heb een International 633.
Ik wil hiervoor een frees aanschaffen. Weet iemand hoe grote frees ik hiervoor kan kopen? i.v.m. vermogen.
Ik heb een inter 633 waar nu smalle banden onder zitten. welke brede banden maten passen hier mooi onder?
De fusee bussen van mijn inter zijn helemaal kort dus die moeten vervangen worden. Weet iemand welke bus of bussen ik moet hebben want ik kom er verschillende tegen
Goededag allen,
Ik heb een vraag je wat is de kleur van de beugel om het zonnedak van de fritzmeier perfekt kabine (zie foto).
Op internet kom ik 2 soorten tegen
techniekwebshop.nl/fritzmeier-ivoor-1l-113008kr-1-…
En
techniekwebshop.nl/fritzmeier-witgrijs-1l-712008kr…
Welke werd gebruikt voor international?
Mvg Wybren de Vries
Hallo,
Vraag over een international 633. Weet iemand wat de juiste volgorde is om de versnellingsbak leeg te krijgen. Heb de beide lagers van de onderste as eruit, zodat deze een einde zakt. Had verwacht dat ik dan vervolgens de bovenste as zou kunnen leegschuiven, maar dit wil nog niet echt lukken.
Hallo,
Ik ben op zoek naar een ander soort systeem voor de stabilisatie van de hefinrichting voor een international 633. Op dit moment zitten er aan de binnenkant verstelbare kettingen, en aan de buitenkant schoorstangen. Het probleem is dat ik dit met sommige werktuigen niet vast genoeg kan krijgen (bijv de schudder blijft in de hefinrichting nog wat zwabberen, en de balenpers in de gatenbalk ook), ook niet als ik alles opvul met plaatjes bij de pennen. Dit komt natuurlijk ook wel door slijtage van de pennen en gaten.
Ik zou eigenlijk naar een systeem willen zoals dat ook op de Massey Ferguson 6100, 6200 serie zit. (zie afbeelding, van Kramp) Dit systeem heeft aan één kan een schroefdraad, en aan de andere kant (bij het oog) een buis waar de huls overheen schuift. Hierdoor kunnen de huidige kettingen en schoorstangen vervallen, en kan ik de stabilisatie met dit systeem vast, los, of ergens ertussenin zetten.
Is er iemand die weet of zoiets passends leverbaar is, of zelf al eens zoiets gemaakt heeft?
Beste kenners, weet iemand of ik met een International 633 een 3 schaar rondgaande ploeg, van 14 inch fatsoenlijk kan trekken ?
Hallo
Weet iemand wat de rolweerstand van het differentieel en tandvlank spelling zijn voor een 633.
Hallo allen.
Ik ben met onze 633 nu de reeds versleten stofhoezen van de schakelstangen aan het vervangen maar ik krijg de knop van de schakelpoken er niet af. Weet iemand hoe dit moet.
Alvast bedankt voor de hulp
Hallo allen
Ben nog steeds aan het kijken wat een beetje een mooi trekhaak is voor onze 633 voor de trekkertrek maar nu kom ik er niet helemaal uit en omdat ik eaarschij lijk maar 1 keer trekkertrek rij wou ik vragen of ik mischien de trekhaak van iemand kan lenen uit noord nederland voor 1 dag
Hoe/op welke maat dienen de drukvingers afgesteld te worden van een international 633. Deze heeft een dubbele koppeling met 250 mm koppelingsplaat.
Waneer de hef van mijn 633 omhoog is en het enkelwerkend hydrauliek ventiel wordt bedient zakt de hef direct. Ook wanneer je de 633 uit zet zakt de hef direct. Wie weet waar het probleem hem in zit?
Hall aleen ik wil over een paar week voor het eerst meedoen met de trekkertrek met de 633 maar vind het nog wel een beetje spannend hebben jullie nog tipe wara op te leteen en wat voor geqichtaklassen verstandig is de trekker heeft in het verldeden al eens eerder met mijn vader trekkertrek gedaan en heeft een paar pk toe bij gekregen
Mvg wybren
Hallo
Bij onze 633 was het polyester zonnedak gescherd in een hoek dit is ondertussen gerepeaard door een specialist maar nu heb ik het polyesteren dak weer gemonteerd maar nu klappert het dak als je gas geeft en bij net onder volgas is het minder maar nog steeds hinderlijk
Op 1 van de korte kanten zit aan de binnen kant een stuk rubber en op 1 van de lange kanten zit een stuke van een soort raam rubber
Weet iemand of er iets opheen zat of in als een soort demper
Alvast bedankt voor de hulp
Hey,
een international 633 smalspoor zijn deze orgineel ooits geleverd met stuurbekrachtiging?
kwam er eentje tegen bij iemand in de loods en vroeg me af of dit origineel was of zelfbouw
Wanneer ik mij tractor wil starten komt er veel rook van het startrelais, tractor gaat ook niet starten,
zou dit te verhelpen zijn met nieuw startrelais of moet er andere startmotor op.
Waar vind ik gebruikte startmotor?
Hallo allen
Tot grote schrik heb ik vandaag de uitlaat eens van onze 633 afgehaald en eens goed gewassen van binnen met de hogedruk nu zag ik dat de buis van de binnendemper was verbogen naar een kant nu is mijn vraag kan je deze met een waterpomptang of iets weer terug buigen zodat hij weer hetelaam op het spruitstuk om het nokje past
Alvast bedankt voor de hulp
Mvg wybren
Ik heb het typeplaatje met gegevens maar op welke plek is het chassisnummer in de international633 ingeslagen?