Deutz-Fahr DX 85 - help hef deutz zakt en schiet weer omhoog hoe kan dat?
Hallo ik moet dringend weten hoe het kan dat de hef stotterd van me deutz hoe kan dit te weinig olie misschien? Mvg m scholtenVrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Men noemt het inwendige lekkage. Mits het wat binnen de perken blijft kan het weinig kwaad. Irritant is het zoveelstemeer.
Oudere series van met name Massey-Ferguson (of Ford 1000-serie) spanden wel zo'n beetje de kroon met dit verschijnsel maar konden er zeer oud mee worden.
AANVULLING: Eerst de olie maar eens goed op peil brengen.
Je kan ook iemand afleiden teidens het oliepiilen. Dan kreig je een verkeerd pijluitslag en weet de man weer niet of hei juist gepijld heeft.
Als je de pijlstok weet te vinden kan je keiken hoe hoog het pijl moet zein.
over de weg zakt die van ons net zo hard omlaag als dat ie omhoog gaat
Dat klopt als een hamer, die mensen hebben de boog gespannen en weten niet waar de peil in moet.
Ijgenlleik fein als deze personen beter zouden keiken .
Zakken gaat altijd omlaag , dat is de wet van de zwaartekracht.
maar ik weet niet of het bij deutz ook zo zit
Inderdaad. daar is een woord voor. Pleonasme ofzo
nieuw ventiel kostte toen al 950 GULDEN. kan het nu ook al wel in euros kosten.
Snapt het nog niet helemaal denk ik( lol)