Veenhuis Giertank - loadsensing pomp veenhuis ?
weet iemand hoe je bij zo'n pomp de liters en de druk onderuit kunt draaien ?groeten diederik .
Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Heeft de trekker te weinig vermogen?
Goede woordkeus
Goede woordkeus
Vond ik ook al.
Hebben de hydromotoren ook lekleidingen die via een extra retourslang 100 % drukloos de lekolie af kunnen voeren, en zijn die lekolieuitgangen overigens wel eens aangesloten?
Ik neem aan dat je al naar deze zaken gekeken hebt, maar hopelijk it daar toch een oplossing. Als je motoren nu kapot gaan, betekent dat dat ze ook zwaar werk hebben. Door de overdruk terug te schroeven is er miss kans dat ze stil gaan staan?
En als een hydromotor te ver versleten is, wordt de interne lek zo groot, dat de keerring er bij normaal gebruik al uit perst..
Ik weet niet welke pomp je net hebt, maar de overdruk is volgens mij een inbus met een m8 moertje er om heen. En ik dacht in de nabijheid van de P-poort
nee zit er niet op .. die pomp had zo'n grote opbrengst en zo veel druk dat ik konstand moet opletten dat ik niet met te veel toeren bemest .. het lampje gaat dan dan branden van dat de druk te hoog is in de pers leiding (dat de verdeelmolen/turbovuller vast staat ) de turbo vuller kan er wel tegen .. die heeft een grotere pomp ..
Ok, Je kunt ook een smoring maken in de persleiding, en de LS aansluiting er na plaatsen. Zo maak je dat de pomp terugregelt bij het bemesten, en kun je de opbrengst behouden voor vullen.
Zo'n lekleiding is nog te overwegen; geeft langere levensduur..