International 844 - Startprobleem koud weer international 844
Hoi,Ik heb een international 844
Bij koud weer moet ik erg lang starten voor ie loopt.
Nu begreep ik dat je met een simpele handfohn via de luchtfilter warme lucht kan inblazen. Diesel en koud weer is volgens diegene het probleem van te koude lucht.
Nu is mijn vraag waar zit de luchtfilter inlaat?? ik heb de bovenkap er nog niet eerder af gehad
groet Sjoerd
Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Zal eerst de standaard dingen voor elkaar maken voordat je er andere troep bij opbouwt die overbodig is
Eventueel een reductiestartmotor plaatsen. Zeker bij de wat oudere trekkers helpt dat wel goed!
Heb je de kleppen al gesteld, zijn de verstuivers goed. Een 844 start over het algemeen makkelijk ook in koud weer.
Snellere startmotor heb ik ook gemonteerd, ik moet wel toegeven je merkt wel dat hij als het -5 vriest wel aan wil slaan.
Je krijgt de motor eerder aan de praat als je wat langer doet gloeien ipv dat je doet doorstarten en hem niet aan de praat krijgt.
@lecompas Maar ja wat voor accu zit erin? En dan vooral hoeveel koudstart ampere heeft die accu?
tractorfan.nl/topic/18852/