Case International 844 XL N ongeval
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
Is geen Plus, maar een gewone. Ik durf er aan te twijfelen of er ?berhaupt een 844 XLN Plus Freisicht is... XLN is er weinig, XLN Plus weet ik niet, XL Plus Freisicht is er ook niet veel. Dit zelfs, is de eerste XLN Freisicht die ik zie En dig zou ook rustig de enige kunnen zijn...
Als ik er nu zo naar kijk ben ik het helemaal met je eens!
Zit m steeds beter te bekijken, vermoed dat de Freisicht nog verder is aangepast dan ik dacht. Weet je dat?
Kap is voor de ruit lager,
Koelrooster in t trapezium onder de sticker.
Koelrooster achteraan de motorkap
Standaard heeft hij 4wd, fh/fptofpto en een korter pijpje op de demper (icm XLN)
856XL was er niet als Freisicht. Ik denk toch aan wat huisvlijt, vanwege de vrijzichtkap. Of gewoon t oude type. Denk dat de reden 844XL/845XL ook simpel is: de turbo zou je dan moeten verplaatsen
Heb trouwens al eens gehoord, dat dit een fabrieksoptie was, maar wel dealermontage. Ik kan en durf het niet te bevestigen of te verwerpen.