
Onbekend onbekend/overig ongeval
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Had eens vragen gehad over hoe zo’n machine werkt, er zit een soort opraapwagen rotor in die de silage in de tunnel (dus bag) perst. Doordat de rotor onderin zit moet hij de silage omhoog drukken waardoor je compaction krijgt.
We hebben de shovel nu aan de ankers te trekken. Ongeacht hoe goed je het schoon maakt het pully systeem aan de ankers zit altijd muur vast.
Hoe ver je de ankers in de slurf hebt bepaald je density. Hoe dichter ze op de rotor zitten hoe meer compaction, hoe verder ze er af zitten des te minder. Je kunt tijdens het bagger de afstand van de ankers veranderen doordat ze op een lier & pully systeem zitten.
De capaciteit van de bagger wordt grotendeels bepaald door de kwaliteit van de chauffeurs die er in moeten lossen
Wij gebruiken 300 of 500ft slurven (90-150 meter) wisselen van slurf met een goede crew kan in 15 minuten wanneer iedereen weet wat hij moet doen
Reacties