Case International 1056 XL ongeval
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Laatste reactie
Reacties
De wagen blijft langer heel dan met meer pk ervoor.
En toch krijg je er meer in dan met meer pk s.
De uitvinder van de rapide heb ik vaak gesproken.
En hij zei dat ze meer gras in een rapide kregen met de 1056 dan met de 1455 voor de rapide op hun loonbedrijf.
De 1056 bleef heel lang hangen aan de aftakas en kon get op het laatst bijna niet meer trekken als de wagen vol was.
De 1455 mepte voordat de wagen vol was de aftakas veiligheid er al door.
Wat je na 3 keer wel zat was en met ( bijvoorbeeld) 95% volle kar naar de kuil reed.
Trekker heeft een turbo, en heeft nu 124 pk aan de aftakas.
afgelopen jaar was het 2e jaar dat ik er mee gereden heb