Deutz-Fahr Agrotron 120 ongeval
Deel via: Whatsapp, Facebook of Twitter.Vrachtwagen liefhebber? Help mee!
Zit jij dagelijks op de vrachtwagen of heb je gewoon een gezonde interesse in vrachtwagens? Als geluk bij een ongeluk kom je deze website tegen! Op vrachtwagenongeval.nl zie je alle inhoud die met ongevallen te maken hebben. Op TruckFan zie je echter alles wat met vrachtwagens te maken heeft. Help mee door foto's, video's en nieuwsberichten te verzamelen en te delen.
Lid worden is heel eenvoudig!
Als een oudere motor(voor 1994) dan 250 uur of meer gelopen heeft, of een nieuwere (vanaf 1995) 500 uur, of het is al weer 3 jaar geleden, dan verversen we de motorolie en motoroliefilter.
Als zo'n machine de 1000 uur voorbij gegaan is of als het al 3 jaar geleden is, dan krijgt hij een grote beurt: Vooras, eindaandrijvingen voor en achter, hydrauliek en achterbrug krijgen nieuwe olie en filters en ook nieuwe luchtfilters en een aircocheck. Vanzelfsprekend worden alle mankementen beoordeeld en als ik het zinvol vind, dan vervangen we nog wat versleten onderdelen.
En soms, als we er nog tijd voor hebben wordt er dan eens een machine wat meer verwend
Dan laten we eens een motorkap spuiten of we lopen er is met een kwast rond.
Dat laatste is bij deze Agrotron mk3 zojuist gebeurd. De trekker is inmiddels 21 jaar oud en heeft 12.863 uur gelopen, maar het is nog steeds mijn favoriete trekker, omdat ik hem het beste aan voel. Het is een heerlijke trekker voor de getrokken spuit, omdat hij laag in toeren enorm sterk is en omdat het een 50-bak is die begrensd is op 44 km per uur loopt hij mooi met 1.700 rpm over de weg.
Laatste reactie
Reacties
Hij ziet er weer netjes uit.
Jullie houden deze wel echt heel netjes